Ronald Reagan miał rację…nu wot!

rusekkTen kto dostrzega wrogość Rosji do Polski – na przestrzeni wieków i teraz – jest „żydofilem”, „banderowcem” i „amerykańskim lokajem”. „Nie można” zauważać faktów, albo „trzeba” inaczej je interpretować – bo „bracia Słowianie”, bo „obrońcy chrześcijaństwa”, bo „obrońcy cywilizacji, zwalczający zachodnią degenerację”…Ale ta Rosja fajna co?

Że aż tak wielu ludzi w Polsce ( bo czy Polaków to wątpię! ) hołubi zakłamane idee o rosyjskiej przyjaźni do Polski, dodatkowo roszcząc sobie prawo do wyłączności na patriotyzm. Są to przeważnie tak zwani narodowcy, których ja ostatecznie skreślam z listy Polaków…

Skoro oni mogą tak czynić to mogę i ja!

Kto ma rację…? W chwili próby polski patriota zda egzamin…

Milion razy ośmieszałem ich ( rusofili ) pseudo poglądy, po dwakroć więcej razy wykazywałem kompletne ich abstrahowanie od faktów historycznych i teraźniejszości. Nie robi to na rusolizach żadnego wrażenia. Nadal próbują zarażać internet swoim bełkocikiem, choć jestem pewien, że i historia i teraźniejszość, oceni ich „patriotyzm” i autentyczność jednoznacznie…

Od jutra zaczynam czyszczenie. Rusodziady i rusałki będą zabierać dupy w troki i wypierdalać do swojego wujka Putina, na każdym zaś kroku, wszelkie próby manipulacji faktami będą kwitowane wirtualnym kopem w łeb! Rusom mówię – paszoł won!!!

Powiem Wam, że dawno już temu, wkurwiłem się na tych zdrajców ostatecznie, ale dziś dodam do tego stanu małą ciekawostkę. Mianowicie…Słuchajcie, wiecie – na pewno słyszeliście nie raz – jak to mówią o facebook’u…? Że żydowski, że lewacki, itd…?

No to teraz po prostu spójrzcie na zdjęcie informacji, jaką otrzymał dziś na fb niejaki Rafal Dyzma…czyli ja.

rusekk

Zero wulgaryzmów. Zero obrażania kogokolwiek. Po prostu wyrażona opinia! I dodam że jest to „stejtment” jednozdaniowy, nie jakieś wyrwane z kontekstu!

Nie można więc na facebook’u napisać, że Rusek nie zna szacunku dla innych narodów – gdyż „łamie to zasady społeczności”, czy jakoś tak…

Ale życzenie śmierci chrześcijanom, Jarosławowi Kaczyńskiemu, Antoniemu Macierewiczowi, jawna nienawiść do Polski, pochwała mordowania dzieci nienarodzonych, czy islamskiego terroryzmu…Aaaa, to już nie łamie standardów!!! To można – bo „wolność słowa”.

Nie jestem zbulwersowany wcale zachowaniem „fiejsbuka”, ale najbardziej polskojęzycznymi rusofilami, uzurpującymi sobie monopol (sic!) na polski (sic!) patriotyzm!!! Okazuje się Ludzie, że sprawy wcale nie mają się tak, jak Wam wmawiają pseudo herosi chwalący Putina, a raczej mają się całkiem odwrotnie. To utwierdza mnie jeszcze bardziej w głębokim przekonaniu, że w sporze Dobra ze złem rację miał Ronald Reagan, stwierdzając…

STWIERDZAJĄC że

Rosja to imperium zła!

I to jest prawda, niezależnie od oczywistych niedoskonałości i złej woli w innych narodach i systemach państwowych. Największym wrogiem wolności jest Rusek niewolnik, poddany jak rzecz ruskiemu carowi…

A najbardziej podłą istotą mieniącą się Polakiem, jest „braciosłowiański” klakier zwący siebie narodowcem.

Na facebook’u nie można wyrażać negatywnych odczuć związanych z Rosją i rosyjskim narodkiem…Komu to ma dać do myślenia, temu da…

Da…?

Nu kanieczna, da!

 

Goły

