Pójdźmy za naszą Gwiazdą…!

2016

Sejm i Senat przegłosował,

Prezydent podpisze wszystko dziś;

nic już więc wam teraz nie zostało,

nie pomoże szczucie, krzyk i łzy.

Żegnaj, żegnaj, ooo baj baj!

Żegnaj, żegnaj, ooo baj baj!

Dzisiaj wódka, koks i ośmiorniczki,

po pijaku rzewne łzy.

Ostatnie łkania targowickiej dziczy,

której przetrącono kły…

Żegnaj, żegnaj, ooo baj baj…

I tak dalej.

Ostatni dzień roku i ostatnie jego godziny. Dziś prawdziwie jest powód do świętowania, taki jak nigdy od 26 lat!!! Ojczyznę Wolną Błogosławi Pan! Polakom jest przywracana godność, szumowinie zaś wkrótce ukazane zostanie jej miejsce!

Żegnaj wstydliwy czyraku wycięty w ostatniej chwili! Nie próbuj łba podnosić ze szczekaniem, bo się wam Prawda ulicą polską ukaże – niczym Makbetowi Las Birnam…

Zresztą, winnymi zajmie się prokurator…

Ludzie Życzą sobie wszystkich dobrych rzeczy w tym czasie – I ja im Życzę; co mam jednak powiedzieć sobie, skoro zawsze na pytania: Co chcesz dla siebie, prywatnie?, odpowiadałem: Wolnej Polski…

Naprawdę…Co ja mogę chcieć, skoro ta Wolna Polska to jest cały nasz świat!

I bez niej życie niewarte, a dla niej wszystko warte!!!

Wolną Polskę Niech Błogosławi Pan nasz Jezus Chrystus! Nasz Dom, nasze Szczęście, Przyszłość, Nadzieja i Miłość. Nasz sens życia i sens Wieczności…!

Kocham wszystkich Polaków i tę Ziemię, która mi się śni po nocach…!

Ktoś powie, są inne i piękne miejsca…

Nie wierzę w to – nie ma!

Ktoś inny jest kimś innym, dla mnie jest tylko Polska!

Jestem nieszczęśliwy bo jestem teraz poza Ojczyzną…

Będę szczęśliwy! Będę w Polsce bo…

Wszystko co nasze Polsce oddamy, w Niej tylko życie więc idziem żyć…

I ja przyjdę. I wierzę w to, bo nic innego poza Polską nie ma sensu!

Jestem wzruszony jak nigdy…Ludzie…Życzę Wam…!

Wszyscy, coście dziś biedni,
Co jecie chleb powszedni.
Pójdźcie za naszą Gwiazdą,
Pójdźcie w jasności jasność.

Ci, co gorzko płaczecie,
Ci, co drogi nie wicie.
Pójdźcie za naszą Gwiazdą,
Pójdźcie w jasności jasność.

Ci, co jesteście sami,
Od bólu obłąkani.
Pójdźcie za naszą Gwiazdą,
Pójdźcie w jasności jasność.

I wy co, bez uśmiechu,
I wy z brudu u grzechu.
Pójdźcie za naszą Gwiazdą,
Pójdźcie w jasności jasność.

I maleńcy, nieważni,
I żyjący w bojaźni.
Pójdźcie za naszą Gwiazdą,
Pójdźcie w jasności jasność.

I wy życiem zmęczeni,
Otępieni cierpieniem.
Pójdźcie za naszą Gwiazdą,
Pójdźcie w jasności jasność.

Niech to światło ogromne,
Stanie się naszym domem.
Niech w promieniach tej Gwiazdy,
Ręce ogrzeje każdy.

Niech odetchnie wolnością,
Pod jasności, jasnością.
Pójdźcie za naszą Gwiazdą,
Pójdźcie w jasności jasność.

https://youtu.be/oL5S4YTLYLA

Pójdźmy!

Amen…

Goły

Post Scriptum

https://youtu.be/dIfFa702ipY

7 comments on “Pójdźmy za naszą Gwiazdą…!

  1. Lake of Fire pisze:

    Wyprowadzenie tych resortowych pomiotów to najmilszy prezent jaki otrzymaliśmy z nowym rokiem. Niech sobie teraz znajdą lepszą pracę i wezmą kredyt na życie, jak to powiedział ich guru złodziej roku.

  2. Serjac pisze:

    Mam dobrą znajomą dużo czasu z nią przebywam . Zauważyłem że zawsze coś dziwnego się przy niej dzieje.
    Gdy jest lato a ona siedzi na podwórku zlatują się motyle i siadają na nią . Co najśmieszniejsze boi się motyli jak i ptaków.
    Często gęsto też ptaki siadają na parapecie pokoju oczywiście na zewnątrz w którym ona przesiaduje, ona oczywiście nie wychodzi bo się panicznie ich boi . Spokojnie może wtedy podejść do okna a ptaki nie uciekają i to nie jest jakiś wróbel tylko ostatnio widziałem z nią dudka a parę dni po tym myszołowa . Każdy pies koło którego przechodzi zawsze podchodzi do niej i wita się z nią tak jakby ją znał . Jest bardzo pomocna w każdej sytuacji .Koleżanka jest strasznie pomocna każdemu chce pomagać . Nie umie odmówić np osobie która potrzebuje pomocy . Kiedyś siedząc u niej powiedziała mi bardzo przepraszam zapytałem o co chodzi jeszcze nie wie dlaczego ale przeprasza . Gdy schodziła na dół do kuchni usłyszałem jak by się coś tłukło zszedłem na dół i zobaczyłem jak zbiera mój ulubiony kubek który się potłukł . Powiedziała no teraz już wiem za co cię przepraszałam . Zapytałem jak to się stało wytłumaczyła mi że gdy schodziła po schodach nagle u widziała siebie jak stłukła niechcący kubem . Na początku nie chciałem w to wierzyć ale gdy byłem z nią na cmentarzu a ona odświeżała litery na grobie dziadka nie było wcale wiatru to nagle wyskoczyła jak oparzona cała blada . Gdy się zapytałem co się stało powiedziała jak poczuła gdy ktoś ręką pogłaskał ją po głowie .Naprawdę w to uwierzyłem bo nie widziałem jej nigdy tak roztrzęsioną i bladą . Niby to śmieszne ale ona wyczuwa gdy ktoś ma umrzeć popatrzy na człowieka i mówi że on nie pożyje długo . Zapytałem się z kąt ona wie mówi że twarz takiemu człowiekowi się zmienia . Nie uwierzyłem jej ale będąc kiedyś w kościele z nią chociaż jestem wierzący ale nie praktykujący zaciągnęła mnie tam było to święcenie pożywienia . Popatrzyła na pewnego mężczyznę który był sąsiadem powiedziała że źle wygląda . Jak się później dowiedziałem w tym samym dniu umarł . Patrząc w jej oczy a ma ładne bo ciemne to czujesz jakby cię próbowała przejrzeć na wylot . Zawsze wyczuje gdy ktoś kłamie lub oszukuje , mało kto wytrzymuje jej wzrok . Naprawdę jest dziwna . Niekiedy się jej boję . Nie jest złą osobą ale zawsze coś takiego tajemniczego jest przy niej . Zawsze przychodzą do niej różne osoby z kłopotami ona wysłuchuje a na koniec poradzi nie pamiętam aby ktokolwiek źle na tym wyszedł .Pytałem się czemu takie rzeczy przy niej się dzieją ona powiedziała że nie wie samo to się robi . Jeszcze mi się coś przypomniało gdy jej się ktoś śni albo o nim pomyśli to na drugi dzień albo ten ktoś do niej zadzwoni albo przyjedzie albo dowiadujemy się coś o tej osobie . Pomaga każdemu a najbardziej schorowanym starym ludziom i dzieciom . Może to nie jest takie dziwne , może powiecie że wymyślam ale nie raz byłem światkiem tego i nie tylko ja . Zastanawiam się co ona ma w sobie albo kim ona jest ?
    Ostatnio edytowany przez Erykus (2015-06-22 09:43:09)

  3. Olaf pisze:

    : Papież Franciszek zaapelował do katolików o godne katolickie przyjęcie emigrantów, zasugerował nawet aby każda parafia przyjęła jedną rodzinę -i co na to polski katolicki kościół i katolickie PIS i Wszechpolacy – pokazali Papieżowi ” figę z makiem”, nie chcę tego gorzej nazwać. Tak się złożyło, że byłem zeszłej soboty na świętokrzyskim sanktuarium Św. Krzyża, gdzie odbywał się odpust i święto plonów rolników i ogrodników tamtego regionu a wczoraj NA ODPUŚCIE w Bydgoszczy w Bazylice Św. Wincentego a Paulo. Te dwie uroczystości łączy to, że homilie wygłaszał biskup Józef Zawitkowski. Hierarcha pomijając jego duże zdolności poetyki i aktorstwa przeraził mnie swoimi poglądami, całkiem innymi jakie głosi Papież Franciszek. Otóż w pewnym momencie parafrazując słynne zdanie z trylogii ” Larum grają, ojczyzna w potrzebie” , biskup Zawitkowski wygłosił ” larum grają – Arabowie u bram ojczyzny”. Jak to się ma to nauki Papieża. Ponadto obie homilie nie obyły się bez prztyczków politycznych wymierzonych w Platformę, Typu” jeżdżą sobie Pendolino po kraju a kraj w ruinie” i inne. Zaczynam się bać, ŻE BĘDZIEMY MIELI RZECZPOSPOLITĄ KOŚCIELNO-PISOWSKĄ.

    P.s.cala nadzieja tetaz w KODzie i .Nowoczesnej Pan Ryszard Petru

    Pozdrawiam

    • sksgoly pisze:

      Do momentu wspomnienia o KODzie, chciałem napisać że Papież nie jest nieomylny, a katolicki nakaz posłuszeństwa nic nie ma wspólnego z bezkrytycznym przyjmowaniem wszystkich poglądów i że biskup oczywiście ma rację; ale po wspomnieniu o KODzie już nic mi się odpowiadać nie chce…

  4. sobiezki pisze:

    Dochodzą mnie słuchy, że Maliniak nie jest na bieżąco informowany przez urzędników swojej kancelarii o tym co się dzieje i o nastrojach społeczeństwa. Jak sytuacja jest podbramkowa wysyłają go do Wisły na narty. Tym razem może być z tym problem bo od kilku dni mamy spore ocieplenie i warunków narciarskich nie ma. Pewnie go tym razem wyślą do willi prezydenckiej w Ciechocinku na kąpiele solankowe żeby mu czasem nie przyszło do głowy nie podpisać tego co mu podsuną. Wyśle się helikopter, podwiezie pod kancelarię gdzie drapnie podpis i ponownie do Ciechocinka.

Możliwość komentowania jest wyłączona.