Domówka

Kolejny tydzień minął, a z ekranów wciąż szczeka postkomuna. W sytuacji, gdy liczy się każdy dzień i dzień każdy tego skowytu jest upokorzeniem dla każdego Polaka, nie zmienia się nic, a dziwki wciąż – niczym sowiecki agent J 23 – nadają!

Wiem że są mądrzejsi i więcej wiedzący ode mnie, więc być może tolerowanie szmat w telawizji nie jest aż tak szkodliwe jak mnie się wydaje…

Natomiast ja jednak pozostanę przy swoim zdaniu, uważając że jest to zabójcze dla narodu; poza tym osobiście czuję się poniżony z powodu tego, że esbeckie pomioty ukazują mi swe ryje z ekranu, zatruwając atmosferę swym sowieckim smrodem.

Ta swołocz powinna być wymieciona pierwszego dnia po wyborach i nic mnie nie obchodzi jakaś tam ‚litera prawa’, bo w ‚czeciej erpe’ nigdy żadnego prawa nie było. Jest to państwo bandytów i bezprawia. Nie życzę sobie, by z telawizora mówiły do mnie prostytutki, pomioty obcych okupantów i zbrodniarzy, którzy mordowali moich przodków! Mam naprawdę wy….ne na ‚literę prawa’. Prosiłem Was rządzący już tydzień temu ( czekałem znacznie dłużej! ), a skoro mnie nie posłuchaliście, więc jestem wkurwiony.

Czy Wy wiecie, że mi teraz plują w twarz i czy wiecie, że na Was głosowałem, bo chciałem zmiany…?

Wiem że zmiany mają miejsce w ważnych sferach istnienia państwa, tyle że powiedzieliście, iż zmienicie tę ‚domówkę’ ( mały, prywatny dom publiczny ) jaką jest ‚czecia erpe’, w normalny, przyzwoity dom, w którym da się żyć. Może rozpoczęliście sprzątanie od pomieszczeń wewnątrz, tyle że na witrynie pozostawiliście stare i młode kurwy, obrzydliwe bladzie, które dawały wszystkim przez lata i każdego sprzedały!

Ja Wam wierzę rządzący, ale czy uważacie, że tak jak ja, wierzą Wam ci tzw. ‚zwykli Polacy’…?

Albo nie macie ‚jaj’, albo świadomości tego, co się dzieje i jak wpływa na ludzi ten fakt, że pozostawiliście na ekranie patologiczny margines rodem z Targowicy…

Cóż, trwajcie tak dalej, a ‚obrońców demokracji’ i ich marszów będzie przybywać.

Pieprzenie na ekranie niszowej telewizji nic nie da, a jeśli tę szansę, która jest teraz, zmarnujecie, to znaczy że jesteście nic niewarci, albo tyle warci, ile niedotrzymane słowo…

Tak wiem, jest to słowo mocne, które wypowiadam, gdyż mam swoją godność i nie pozwolę, by mi z ekranu pluto w twarz.

Żądam od rządzących usunięcia prostytutek z mediów i ma się to stać przed Świętami!!! Nie w jakimś mitycznym ‚po Nowym Roku’…

Chcę żyć w przyzwoitym domu, a nie ‚na domówce’…

 

Goły

One comment on “Domówka

Możliwość komentowania jest wyłączona.