Usunąć ryje!

Ostrzegam, że jestem na granicy wytrzymałości i to od wielu dni! Jeśli obecne władze nie zmienią czegoś w mediach – i to szybko – ta granica we mnie pęknie, a wówczas będę bluzgać i będę agresywny. Ja już mam dość! Nie chcę i nie powinienem oglądać ryjów z ekranu i czytać gówna na portalach. Nie jestem ku..a Niemcem, a polską rację stanu czuję i znam dokładnie. Ostrzegam, że jeśli nie wyrzucicie ryjów z mediów, to będzie przemoc!

Czekałem 6 tygodni, ale teraz już wariuję po prostu. Najbardziej plugawe ryje, powinny być pierwszego dnia po wyborach odsunięte od ukazywania się na ekranie, a skoro nie są, to ludzie odpowiedzialni za to, że oni ciągle są, zaczynają mnie wk…..ć!

Skoro tak pogrywacie z narodem, to się potem nie dziwcie, że pewna część młodych ma Was gdzieś.

Jest połowa grudnia, a ja nie chcę ryjów w ekranie na Święta! Czy to jest przekaz, który na Was działa…?

Nie chcę ryjów, więc macie kilka dni by ich usunąć. Głosowałem na Was, więc spełnijcie teraz moją wolę…

 

Goły

7 comments on “Usunąć ryje!

  1. Bernard Hoszek pisze:

    A jaki sens mają święta spędzone przed telewizorem?

  2. Semka pisze:

    Ohyda, fontanny fałszu, łgarstwa by usprawiedliwić obsadzanie mediów, po raz kolejny i przez kolejną klikę polityczną, swoimi totumfackimi dziennikarzynami. Rak drąży nadal – jak nie peło, to piz…

    • sksgoly pisze:

      Sparafrazuję Peję – ‚wychowani w czeciej erpe, na nic was nie będzie stać’ – tak pokrótce można opisać tego typu mentalność, jaką prezentuje Autor powyższego komentarza…Cóż, od pewnego czasu media INFORMUJĄ, a nie manipulują, mówią jak naprawdę jest, a nie komentują; to się pewnemu marginesowi nie podoba, bo nie można już kraść i poniżać, za to trzeba się liczyć z odpowiedzialnością karną za swe wcześniejsze skurwysyństwa…
      Mnie ta sytuacja bardzo cieszy i oczekuję że Zbyszek Ziobro powyłapuje wszystkich renegatów, usadzając ich tam gdzie ich miejsce!

  3. Semka pisze:

    pislam wygrał wybory bo większość Polaków została w domach.
    Niedemokratyczne działania grupki głupców należy natychmiast zakończyć. Nie mam zamiaru obudzić się w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku albo w średniowieczu do którego dążą te głupki!

    • sksgoly pisze:

      Kogo obchodzi co ty masz albo nie masz zamiaru ty komuchu – beka z was, stanie sie I tak co ma sie stac, mozecie sie zesrac w gacie ale najlepiej w wiezieniu…

  4. Semka pisze:

    Dlaczego w Was, wyborcach PIS, tyle nienawiści? Może to, że inni demostrują swoje odnienne zdanie, Wam się nie podoba? Ale na tym właśnie polega demokracja i wolność slowa. Radzę się tym nacieszyć, kiedy jeszcze jest czas.

Możliwość komentowania jest wyłączona.