Antoni

3 comments on “

  1. Adolf pisze:

    No konkretnie.Antoni to jest postrachem tych szmat,zdrajcow i konfidentow!

  2. Lake of Fire pisze:

    Od zawsze głosowałem na Pana Antoniego Macierewicza i jestem z tego dumny. Kiedy tworzył partię Panem Olszewskim i wtedy kiedy przeszedł do PIS_u. Jest w moim okręgu wyborczym i jestem z tego dumny. To Człowiek Niezłomny, Nieugięty i Uczciwy aż do bólu komuszego plemienia żmijowego, które teraz tak ujada, przy moim zadowoleniu.
    Jarosław Kaczyński będzie nieugięty w sprzątaniu tego ścierwa postkomuszego. Zabili mu Brata, Mama zmarła w stresie po synu i został samotny. Będzie nieugięty, nie poda wytrąconej szabli jak w latach 2005-2007 oprawcom, ale usiecze pomioty diabelskie.
    Nie liczcie postkomusze plemię iż za cztery lata dojdziecie do władzy.
    Prawo i Sprawiedliwość po wprowadzeniu 500zł na dziecko i 8000zł kwoty wolnej od podatku wygra następne wybory z większością konstytucyjną. Jest 3,7 miliona dzieci którym przysługuje 500zł. Odliczając dzieci wysoko sytuowanych i kilkaset tysięcy lemingów postkomuszych, PIS będzie miało między 55% a 60 % poparcia, gdyż pójdą ci którzy dostaną 500zl na dzieci a do tej pory nie chodzili na głosowanie. Moje obliczenia w których korzystałem ze statystyk oraz logiki i rachunku prawdopodobieństwa oraz komputera do wyliczeń, są bardzo prawdopodobne. Przekonamy się za cztery lata.

Możliwość komentowania jest wyłączona.