To wszystko nie byłoby możliwe gdybyś…sam myślał!

aaauniasowPrzekaz telawizyjny osiągnął poziom telawizji śniadaniowych, czyli – przepisy na żarcie, rozmowy z celebrytami, ładne widoki i oczywiście ‚sztywna’ i bezkompromisowa propaganda sukcesu. Gierek może się schować w porównaniu z tym, co mają do ‚zaoferowania’ dzisiejsze stacje telawizyjne – niestety z TVP na czele.

‚Polska’ publiczna ( jak dom publiczny ) telawizja, teraz właśnie i od wielu dni, przeprowadza nachalną kampanię propagandową, mającą na celu okłamanie Polaków i przekonanie ich, że unia eufaszystowska to jest wielka zaleta i korzyść dla naszego narodu. Kolorowe obrazki i krajobrazy, zespoły folklorystyczne, słońce w tle i w obiektywie. Sielanka, błogość, sukces, przyszłość, nowoczesność…i co chwilę powtarzane – unia, unii, unią. Karmi się ludzi ułudą, która nie istnieje i szczęściem, którego nigdy od nikogo nie otrzymają – dopóki sami ( drogą poświęcenia i wyrzeczeń ) o nie nie zawalczą.

Taka jest Prawda, a tzw. łatwizna, jest nieprawdą. Nie istnieje. Do czego to można porównać…? Chcesz jeść smacznie i zdrowo…w Mc Donaldzie? Ok, tylko że efekty…Nie dziw się potem człowieku, że nie jest tak jak na reklamie w szklanym ekranie. Kurwa – Szklana Pułapka – tak by można prześmiewczo opisać te sidła na ludzką duszę, które zastawia tiwi.

Znowu głupie studentki ( acz ładne i młode, heh ) bredzą o jakichś pływających platformach do utrzymywania roślin na wodzie i innych ‚planach’ na życie, a ‚miły pan’ z telawizji pyta ‚niewinnie’; Oczywiście to wszystko nie byłoby tak łatwe, gdyby nie środki z unii europejskiej?

Oczywiście! Ni huja, nic nie byłoby łatwe i w ogóle możliwe, gdyby nie unia eufaszystowska!

Unia uratowała nam życie i jego sens! Unia nas dowartościowuje. Unia karmi, doradza, pociesza, przytula. Unia jest przyjacielem i obrońcą. Musimy w Unii, a Unia musi w nas. Bo bez Unii nie jesteśmy przecież ani w Europie, ani Europejczykami. Możemy wyjeżdżać na stałe z Polski – i to jest przywilej! Możemy wyjeżdżać całymi rodzinami – z babciami, dziadkami niejednokrotnie – i to jest przywilej. Tak mówi Unia…przy pomocy tutejszych ekonomów.

Unia ustala nam normy dla rolników, limity połowów dla rybaków. Unia zamyka nam kopalnie i Stocznie. Unia sprowadza supermarkety do Polski i Unia otwiera montownie samochodów niemieckich, w których Polakom się płaci…Ile? Nieważne, wszak Polak powinien być zadowolony i ‚siedzieć cicho’ ( że zacytuję pewnego francuskiego kpiarza ), ciesząc się że w ogóle może przeżyć. Może to nie Unia nakazała faktycznie podwyższyć emerytalny wiek, ale to Unia mówi, że przecież mamy kryzys, trzeba zacisnąć pasa, ale…

Pasa zaciskać mają przede wszystkim Polacy – lub pętlę na szyi najlepiej – ( w dalszej kolejności i mniejszym stopniu, także Grecy, Hiszpanie, etc ), podczas gdy bogaci Niemcy ruchają polskie dziewczyny w burdelach i jeżdżą na wakacje do ciepłych krajów – coraz częściej już myśląc o kupnie ziemi w Polsce i roli niemieckiego pana. No ale skoro tak jest to chyba tak jest dobrze. W końcu jesteśmy ‚tylko’ Polakami.

Tyle mamy win za które przepraszali ‚nasi’ prezydenci. A to pogrom taki a taki, a to Jedwabne, czy Pokłosia innych przywar narodowych, z których przecież Polacy słyną. Na przykład ten słynny ‚polski antysemityzm’, jaki każdy Polak wysysa z mlekiem matki…Doprawdy – gdyby nie Unia i jej rady, nie dalibyśmy rady w ogóle stworzyć państwa i w nim żyć. Jak dobrze że jest Unia!

Niech żyje wieczna przyjaźń wewnątrzunijna!!!

Niech żyją towarzysze z Berlina i Brukseli!!!

Niech żyje lud pracujący…dupami – wszystkich pedalskich spędów i ‚parad miłości’ z całego Zachodu!!!

Niech żyje program Erasmus, oraz ‚Stowarzyszenie gejów i lesbijek Lambda!!!

Urrrraaaaa!!!! Urrrraaaa!!! Urrrraaaa!!!

‚Niech żyje państwo neutralne światopoglądowo’, gender i ‚tolerancja!!!

Równość w zgównieniu!

Niech żyje ‚demokracja unijna’, czyli – tak jak ‚demokracja ludowa’ – brak demokracji.

Niech żyje rada Europy, której nikt z wyborców nie wybiera!!!

Niech żyje żydowski sanhedryn i Nowy Porządek Świata!!!

Szalom! Szalom! Szalom! Na wieki!

Niech żyje Nergal i jego pan! Pięcioramienna gwiazda – czerwona, czy dwanaście żółtych…pentagramów! Czyli niech żyje szatan po prostu!!!

Cieszcie się, że jesteście w Unii, bo zaraz dostaniecie jego znak na czoło!!!

Oglądajcie codziennie i bezkrytycznie programy telawizyjne dla upodlonych głupców, w których skurwione kurwy ( taki smutny dubelt ) sprzedają ludziom ‚proste’ zło i czyste kłamstwo.

Unia dzieli, Unia radzi, Unia nigdy cię nie zdradzi!!! Urrrraaaa!!!

Breżniew całuje Honeckera w usta, a Palikot w Brukseli biega z grupą swoich cweli. Młoda studentka i młody kuc ( dugowłosy niedorostek, który jeszcze nigdy… ) też student, zachwalają. W tle słońce, fontanny, kwiaty. Luz i błogość. No i ten miły pan z telawizji, który takim fajnym tonem pyta(?): To wszystko oczywiście nie byłoby możliwe bez unijnej pomocy?

Odpowiem: Nic dobrego nie jest możliwe, jeśli człowiek sam nie myśli, nie ma poczucia własnej wartości i godności. Za to wszystko co złe, w takim stanie jest jak najbardziej możliwe i prawdopodobne.

Gdybym był kapłanem odprawiłbym egzorcyzm, bo Unia eufaszystowska to ekspozytura szatana.

Pod Twoją Obronę uciekamy się, Święta Boża Rodzicielko…!!!

Goły

Reklamy