Z cyklu: Wycinki zła – Starbucks

satbucksPowiem szczerze, że nie mam czasu tłumaczyć tekstu jaki Wam poniżej wklejam po angielsku. Trudno, kto czyta w tym języku…a kto nie…No może kilka słów napiszę.

Być może nie pisałbym tej wzmianki, gdyby dziś nie okazało się, że wszystkie moje pierwsze wnioski jakie miałem odnośnie pewnej firmy, dokładnie się sprawdzają i są udokumentowane, wyśledzone już wcześniej przez innych, dociekliwych ludzi.

 

Lubię kawę, ale sytuacja i mechanizm opisane poniżej, tyczą już każdej dziedziny życia, a ludzie nic o tym raczej nie wiedzą. Dla nich ‚syrenka’ Starbucksa to jest jakiś wesoły duszek, nimfa, plus dobra kawa. W rzeczywistości jest to symbol zła, szatana i…sam obraz szatana wkomponowany w logo firmy!

Tak jest zatruty cały świat, więc kto chce uważać mnie za wariata, lub kto pragnie mieć wszystko w dupie, ten niechaj porzuci myślenie i swój umysł. Ja chodzę po ulicach i obserwuję.

Symbol cafeterii Starbucksa jest satanistycznym połączeniem wizerunku złego ( co widzicie na zdjęciach z linku poniżej ), wszelakich pogańskich i anty Boskich guseł, symboliki masońskiej i okultyzmu. To nie jest dobra ‚syrenka’, a raczej Wielka Nierządnica z Apokalipsy i sam diabeł we własnej osobie.

Kto uważa to za przypadek, ten całe swe życie być może uważa za przypadek, ale jego wieczność już przypadkiem nie będzie. Świadomość to ratunek przed złem ludzie, natomiast codzienna ignorancja jest tego zła/złego sojusznikiem. Otwórzcie oczy, bo świat nie jest słodki i bezpieczny.

Światem nie kierują żadne przypadki, a stałe ingerencje sił dobrych i złych. Jesteśmy na wojnie, a wiele złych nawyków cywilizacji, powodujących cierpienie i śmierć, nienawiść, jest specjalnie kreowanych. W tekście poniżej jest przeanalizowana geneza logo Starbucksa akurat, ale konkretnie podparta dygresjami i dodatkowymi informacjami w temacie działania złego na nas i nasze życie. No sorry – trening, pisanie, pisanie, pisanie, myślenie, przeczucia. Nie mam czasu i sił Wam tego ludzie tłumaczyć. Ufam że wielu jednak rozumie.

Tak czy inaczej, dla wszystkich: Obserwujcie rzeczywistość krytycznie, a zwracajcie uwagę na Dobro i jego przejawy. Na przejawy zwalczania Dobra i na stałe elementy dominacji satanicznego zła w całym przekazie popkulturowym dzisiejszej ‚cywilizacji’. Nie wiem czy dla tej ‚cywilizacji’ jest za późno, ale dla Ciebie i dla mnie, z całą pewnością nie!

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen!

http://pinballking.blogspot.com/2010/05/starbucks-logo-secrets-revealed.html

Goły

 

 

 

 

2 comments on “Z cyklu: Wycinki zła – Starbucks

  1. Aleksandra Karużel pisze:

    Niedawno się „nawróciłam” i zdecydowałam że będę po stronie Boga. Od jakiegoś czasu nie mogłam skupić się na modlitwie itp Po prostu coś nade mną ciążyło…. Dzisiaj odprawiłam nad sobą egzorcyzm prosty, a później odmawiałam różaniec. W pewnej chwili mój wzrok powędrował na półkę u mnie w pokoju, gdzie leżał od jakiegoś czasy kubek ze Starbucksa. Naszła mnie taka myśl że to może być symbol pochodzący od szatana! Przerwałam natychmiast różaniec i wpisałam w wyszukiwarce „Sturbucks logo devil”. Wyskoczyło mi dużo stron, które twierdzą że moje przypuszczenia są słuszne (albo raczej sugestie mojego Anioła Stróża były słuszne, bo myślę że to Anioł Stróż „wołał” do mnie typu „Ty ciemnoto! To przez ten kubek w Twoim pokoju masz złe sny i nie możesz się skupić na modlitwie!”)

    Wpisałam też hasła w wyszukiwarce po polsku i wyskoczył mi pański blog ;p

    • sksgoly pisze:

      Cóż mogę Pani powiedzieć…? Życie to jest realna nasza walka ze złem, lub złu uleganie. Oczywiście że obecność zła, także pod postacią gadżetów, ma miejsce w naszym świecie. Jako że kompromisów ze złem się nie zawiera, wszystkie te elementy wpływu złego na nas muszą zostać usunięte…
      Ja też toczę swoją walkę.
      Pozdrawiam Panią. Z Bogiem!

Możliwość komentowania jest wyłączona.