Jestem ruskim agentem

ObrazekOkazało się, że jestem ruskim agentem! Bo tak powiedział Sakiewicz, a to co powie Sakiewicz to – tak jak kiedyś Michnik – jest wyrokiem ostatecznym i objawioną Prawdą dla tysięcy ludzi o prawicowym sercu co prawda, ale za to pozbawionych głębszej refleksji nad rzeczywistością…bo nie chcę powiedzieć, głupich.

Tak więc, będąc na w pełni rozwiniętym i świadomym etapie egzystencji ‚faszystą’ i ‚antysemitą’ – co już wcześniej pisali o mnie za pomocą swoich psów i Michnik i Urban – teraz stałem się ruskim agentem…I to takim, którego potrzeba wyeliminować.

Tak też powiedział Sakiewicz, że trzeba pożytecznych idiotów, ruskich agentów wyeliminować! Teraz żałuję że będąc na zlocie Wataha 2012 i widząc Sakiewicza na żywo, lub w Warszawie przy którymś razie, sam go nie wyeliminowałem, gdyż teraz stał się on ‚wyrocznią’ polskiego patriotyzmu, a to co powie on, to więcej niżby i sam Dyzma – prezes powiedział! I nie ma nic do gadania! – cytując prezesa 😉

Nie ma nic do gadania dla bezkrytycznych ‚downów’ ‚Gazetopolskich’.

Kiedyś był serial ‚Złotopolscy’, teraz jest serial ‚Gazetopolscy’. Jeden z drugim połączył główny wątek…czyli brak wątku…czyli brak zdolności do samodzielnego myślenia w wykonaniu rozhisteryzowanych emocjami, za to pozbawionych wyczucia i wiedzy zwolenników grubego redaktora GP i jego przydupli, np. Wildsteina.

Jeden i drugi jest zresztą mocno związany z ‚narodem prawników’, ale że ja to piszę, chyba nikogo nie dziwi. Wszak jestem znanym antysemitą.

Kurwa! – znowu mnie się przypomniało, że jestem od kilku tygodni ruskim agentem! To koszmar jakiś! I co ja teraz zrobię ze swoją biografią i świadomością?

Co zrobię z nienawiścią i pogardą dla Ruskich, jaką żywię do nich odkąd pamiętam…?

Co zrobię z brakiem akcesu do ‚Towarzystwa Przyjaźni Polsko Radzieckiej’ ( jako jedyny z klasy! ) w liceum…?

Co z przesłuchaniami na milicji za dzieciaka, za działalność taty…?

No nie wiem…Może jestem na maksa ukrytym ruskim agentem…? Tak ukrytym kretem, że sam nawet sobie z tego sprawy nie zdaję…?!

Za to wie o tym Sakiewicz, co też jakoś do myślenia dawać powinno…Gdzie i kto go szkolił w tak ‚wytrawnym’ wykrywaniu ruskich agentów…?

Targają mną gwałtowne uczucia. Jak doktorem Jeckyll. Jak mister Hide’em targała agresja. Jak ‚Komorowskim’ targa ‚dysleksja’. Jak Wałęsą ‚erudycja’…A wszystko z powodu nieubłaganego wyroku redaktora Gazety Polskiej Wyborczej. Jestem ruskim agentem i huj! Zapadnia się otworzyła! Nogi szarpią daremnie w poszukiwaniu oparcia!

Jestem ruskim agentem ujawnionym przez grubego redaktora, idola starszych pań, co nie czytają poważnych książek.

Jestem ukrytym sowietem, bo nie lubię i nie toleruję banderowskiego, kupionego za szkopskie i żydowskie pieniądze, tzw. Majdanu na U-krainie.

Piątą kolumną Putina też jestem – bo śmiem pamiętać o okrucieństwach banderowców w czasie Drugiej Wojny i potrafię łączyć dziedzictwo tamtych skurwysynów, z poczynaniami i wzorcami obecnych rezunów. Tych co krzyżują orły i obcinają ludziom głowy na Majdanie. Tych, wśród których szeregów ‚walczą’ i którym przewodzą przedstawiciele ‚narodu prawników’, a nawet byli żołnierze armii Izraela!

Jestem Polakiem i mam obowiązki polskie! – odpowiedziałby na to Roman Dmowski bez żadnych wątpliwości i rozterek.

…Ale gruby redaktor i jego chałaciarskie środowisko nie lubią Dmowskiego, bo Jego doktryna opiera się na prostych zasadach i wartościach. Tam nie ma miejsca na relatywizm i grę interesów. Obowiązki polskie, nakazują po prostu zwalczanie wrogów Ojczyzny i obronę Jej interesów…ale nakazują też bezwzględny szacunek dla historycznej Prawdy i Pamięci Polaków, którzy za Polskę życie swe oddali!

A taka Pamięć należy się bestialsko zamęczonym przez u-krainnych rezunów od Bandery, Polakom, których krew wsiąkła w wołyńską ziemię…a o której nie pamięta, lub ją lekceważy ten bufon Sakiewicz i jego arogancka hołota pyszałków.

Jakże obmierzłe moralnie, jest bratanie się z jawnymi kontynuatorami takich bandyckich tradycji jak te banderowskie! Jakim zepsutym człowiekiem, pozbawionym zasad trzeba być! Jakim cynikiem i oportunistą – by w bezczelny sposób i głośno, tak zakrzykiwać Pamięć o niewinnej polskiej krwi…Nie mieści się to w głowie!

Mnie się nie mieści, ale pyszałkom z GP i bezmyślnym babciom z klubików GP, mieści się wszystko. No to i tępienie, eliminacja ruskich agentów, przyjdzie im równie lekko i bez refleksji…

…której jak nie było po roku 1989 – gdy Polskę zakłamywał i truł swym jadem Michnik – tak i nie ma teraz!

Mój wniosek do ‚faktu’, że jestem ruskim agentem jest taki: Nie mamy w Polsce elit, zdolnych do tworzenia niezależnego myślenia, posiadających cywilną, historyczną odwagę przeciwstawiania się tępemu mainstreamowi politycznego bolszewizmowi, jakiego przedstawicielem jest Sakiewicz i jego hołota…

Chociaż nie! Chyba nie do końca zgodzę się ze swoim wstępnym wnioskiem…Mamy elity, ale one muszą nabrać trochę życiowego doświadczenia 😉 Ponieważ póki co, najlepszą częścią polskiego narodu, najwartościowszą i najodważniejszą, wyznającą zasady i kochającą Ojczyznę w sposób prosty, są kibice!

Armia Kibiców! Oni na razie są jeszcze zbyt młodzi by…

Czy są zresztą…? Tu też być może się mylę…I całe szczęście jeśli tak! Oby!

Kamienie przez Boga na Szaniec rzucone…!

Historia się powtarza…?

Śmierć Wrogom Ojczyzny!!! Wszystkim!!!

Rezunom, pogrobowcom Bandery i zbrodniarzy mordujących Polaków w Powstaniu i na Wołyniu też!

Jeśli będzie trzeba, powalczymy na wszystkie fronty – no bo przecież sowietów, Moskali wygnieść też trzeba!

Nie mamy Armii poza Armią Kibiców…

Mamy za to Królową i w Niej Nadzieja!

                                                                                                                               Goły

P.S.

No to już kończę. Muszę iść napisać raport dla Putina i FSB. W końcu jestem tym ruskim agentem 😉

3 comments on “Jestem ruskim agentem

  1. leopatriot pisze:

    Dawno nie czyatłem GP , ale może Sakiewicz wkurza się o zaślepienie niektórych narodowców , którzy pójdą na wojnę ze wszystkimi , ale nie z Rosją ? Poza tym niech se pisze , nie przejmuj się aż tak . A sama GP to także całkiem niegłupi Lisewicz , mądra Pani Grzybowska i jeszcze parę wartościowych osób .Poza tym GP i tak ciekawsza od ,,Narodowcy.net”” 🙂

  2. Adam pisze:

    „bezkrytycznych downów” – co Ty wiesz o ludziach z Zespołem Downa….

  3. el spoko pisze:

    Fragment orędzia Anioła Stróża Polski, przekazanego przez Adama-Człowieka 12 marca 2011 r., [Nihil obstat: ks. abp Andrzej Dzięga, 17 maja 2013 r., NR 01d-1/2013]: «Zwycięstwo przyjdzie przez modlitwę różańcową, ponieważ w modlitwie różańcowej jest moc wstawiennicza Maryi – waszej Królowej. Ona wskaże wam drogę i z Jej pomocą pokonacie waszych wrogów. Im więcej dusz włączy się w to powstające dzieło, im więcej kapłanów podejmie wraz z ludem Bożym tę krucjatę modlitwy, tym szybciej odniesiecie zwycięstwo i odczujecie Jej macierzyńskie wstawiennictwo. Ona okryje was płaszczem Swojej Miłości».

    http://gloria.tv/?media=582353

Możliwość komentowania jest wyłączona.