Okazja

ImageNa wstępie i po pierwsze primo ultimo, chciałem donieść ( heh ) że prace nad odnowioną, odbudowaną i zabezpieczoną Ostatnią Kohortą ( jaką znacie od ponad 3 lat ) są w najwyższym toku, więc za czas niedługi ( może na Święta jako prezent! ) otrzymacie ludzie kolejny efekt naszej pracy 🙂 Tak jak pisałem już kilka dni po ataku lewackich – faszystowskich śmieci na wszystkie nasze strony – okazało się iż tenże atak pedalski, stał się de facto konkretnym kopem do działania i poprzez to wiele spraw ‚nie do załatwienia’ okazało jednak do załatwienia! 🙂

Dziękuję więc wam lewackie kurwy! Raz że nam ogromnie pomogliście – i teraz, już zaraz! – otrzymacie srebrną kulę pomiędzy ślepia, pod postacią naszych nowych stron. A dwa, że już niedługo i tak będziecie musieli wypierdalać z tego kraju, a strony fuckpc staną się mainstreamem w Polsce ;), tak jak dziś WP, czy Onet 😉

Tak więc – fuck wam na ryj, kop w dupę i droga do piekła otworem!…ale dzięki za wasz prymitywny odruch faszystowskiej – a bezsilnej 🙂 – agresji 🙂 Wkurwiliście ulice jeszcze bardziej, a my i tak wracamy…My na polskiej ulicy czujemy się jak u siebie! Co przecież jest oczywistą oczywistością 🙂

A jak na spalonej ziemi czuje się powoli – acz coraz bardziej – ten syn kurwy i diabła, Jaruzelski! Presja jest i narasta, mityczny/literacki Las Birnam, zbliża się do śmiecia złowrogo, choć nie w ciszy. Spojrzenia Polaków i nasza świadomość są już bardzo wymowne!

Pochłonie cię piekło ty żulu czerwony, a i twoich uczniów także.

Powoli odchodzą już do czeluści szatana, poszczególni zdrajcy narodu i ludzkiego rodzaju, spod znaku sierpa i młota, ale jakże bardziej radowałyby mnie ich odejścia do diabła gwałtowne! Jakże miło i sprawiedliwie, byłoby usłyszeć wyroki śmierci na zdrajców, wydane przez legalne i prawdziwe polskie sądy w Wolnej Polsce! Widać jednak proces i natura Historii są takie, że musieliśmy na to czekać lat tyle, a teraz czas nam swoją Wolność i poczucie godności odzyskać nie pokojowo, ale w walce.

Szmaty drugiej targowicy władzy nie oddadzą pokojowo, więc liczę się z tym, iż pod jakimś tam pretekstem wprowadzą w Polsce znowu coś podobnego do Stanu Wojennego…Mają się od kogo uczyć…i trzeba przyznać, że tego kogoś oficjalnie i bez krępacji powołują na doradcę. Bardzo jest to wymowne, a w sumie Stan Wojenny i tak przecież trwa nieprzerwanie od roku 1981. Zmieniły się metody zniewolenia i kontroli, ale same zamiary i cele są całkiem takie same.

Zniszczyć i pomniejszyć naród polski. Pozbawić dumy, godności, świadomości, honoru, a następnie wywłaszczyć, wygnać z Ojczyzny, a Polską Ziemię oddać pod panowanie obcych, głównie Żydów. Taki jest ich plan i taki jest konsekwentnie realizowany. Mało ( w sumie nic ) obchodzi mnie teraz, czy ktoś się oburzy, nazwie mnie prymitywem, posądzi o antysemityzm.

Antysemityzm to niechęć/nienawiść do Żydów BEZ ŻADENGO POWODU!

Żaden zaś świadomy Polak nie może dziś powiedzieć, że Żydzi mają do nas stosunek całkowicie obojętny, neutralny…

Oni nas nienawidzą i od zawsze współpracowali z każdym, najpodlejszym oprawcą/międzynarodowym zbrodniarzem, byle tylko zniszczyć Polskę. Durni ludzie – którzy może i jacyś to teraz czytają – ‚myślą’ sobie: o, antysemita! Faszysta!

Tymczasem żydowska nienawiść bezprzykładna i nieludzka pogarda, naprawdę mają miejsce, a szczególnie najnowsza Historia ostatnich 30 lat, pokazuje nam kolejne rozdziały tej księgi nienawiści, jaką piszą przedstawiciele ‚narodu wybranego’.

Nasz brak roztropności pod koniec lat 80 – tych możemy nazwać tylko swoją winą – pomimo tylu lat zdebilania komunizmem, powinniśmy jednak zachować się inaczej, suwerennie, jak świadomi Polacy…Zachowaliśmy się jak naiwne dzieci…ale i to w sumie, samo w sobie nie jest jakimś negatywem, gdyż przecież zaufanie w ogóle negatywem nie jest…

Trafiliśmy jednak na dobrze i profesjonalnie od lat zorganizowany spisek przeciwko Polsce, który ‚wspólnie i w porozumieniu’, ‚miał na celu pozbawienie życia i mienia’…Mamy więc do czynienia z konspiracją zbrodniczą i antypolską.

Ta konspiracja, z czasem przybrała ramy formalne i sama siebie nazwała ‚III RP’…Ja ‚to’ nazywam ‚czecią erpe’, ale wiadomo że o tę samą fasadę chodzi.

Jest to fasada zewnętrzna, mająca na celu ukrycie prawdziwych celów i intencji. Te zaś cele i intencje, były i są na każdym kroku przeze mnie opisywane wielokrotnie. Póki żyję nie spocznę w naświetlaniu skurwysyństwa i zbrodni wrogów Ojczyzny!

Jednak teraz oddajmy głos ludziom, którzy byli z bliska i bezpośrednimi świadkami powstawania i realizacji tego obrzydlistwa, jakim jest ponura rzeczywistość okupacji w czasie istnienia ‚czeciej erpe’. Proszę zainteresowanych myśleniem i posiadaniem niepodległej świadomości, o przeczytanie tej relacji:

http://komitetnarodowy.pl/komitet/ogloszenia/item/2062-uk%C5%82ad-magdalenkowy-relacja-naocznego-%C5%9Bwiadka

W dniu takim, jak kolejna Rocznica zbrodni na narodzie, smutną refleksją jest konstatacja, iż rzeczywistość ‚czeciej erpe’ jest właśnie tą wymarzoną przez syna kurwy i diabła, Jaruzelskiego.

Że właśnie takie kreatury nadal mają ‚władzę’ nad Polską…

Efektem tego i działania niepodległej świadomości, musiałby być bunt i otwarte żądanie powstania Polski Wolnej! Zrzucenie z tronów tych ludzkich kreatur/karykatur, jakie ( bo przecież nie ‚które’! ) wciąż i już jawnie, otwarcie, demolują teraz nasz naród!

Ludzie nie tylko cierpią poniżenie, ale po prostu są mordowani na wszystkie dostępne sposoby! Jest wypędzenie. Jest brak opieki i zainteresowania losem najsłabszych ze strony ‚państwa’ ( emeryci, ludzie starsi, chorzy, dzieci nienarodzone! ). Jest ‚seryjny samobójca’. Jest głodzenie Polaków i stopniowe zarzynanie ducha…

Ufam w to ( ba – pewien jestem! ) że gniew sprawiedliwy nadejdzie…jak ten Las Birnamski, a kłamstwo celem czynienia zła, zostanie ukazane w całości…I w całości wysłane do piekła!

                                                                                                                                 Goły

P.S.

A co to jest ten Las Birnamski właściwie…? Albo Las Birnam…?

Autorom ( najlepiej autorkom 😉 pierwszych trzech prawidłowych odpowiedzi, umożliwię okazję do napicia się ze mną wódki 😉

 

Reklamy

4 comments on “Okazja

  1. Malgosia pisze:

    Pytanie jest łatwe ale nagroda kusząca ! Las Birnam to scena z Makbeta godzie zamaskowani w gałęzie żołnierze przemieszczaja sie w kierunku zamku, wiąże sie to rownież z przepowiednia, ze jesli Las Birnam sie ruszy……… Nie wiem czy bylam dosc szybka z ta odpowiedzia????i czy zalape sie na nagrode?…..?

    • sksgoly pisze:

      Fakt, pytanie było tendencyjnie prymitywne…co przywodzić może konkluzje, że i redakcja jest taka 😉
      Nie nam sądzić i nie mnie 😉
      Każdy zostanie osądzony czasu odpowiedniego…
      W kwestii formalnej – i wobec ewidentnej empatii redakcji 😉 – muszę napisać że złapała się Pani rzutem na taśmę, że tak powiem 🙂
      Takoż i termin pozostaje do ustalenia 😉
      Może…Może i rodzaj alkoholu, kto wie…;)

  2. Małgosia pisze:

    Słowo się rzekło. Fajnie. Co do kwestii formalnej to …..wszystko jest do ustalenia, chociaż muszę przyznać, ze trudno mi uwierzyć w możliwość spotkanie z Panem! Bo niby to takie naturalne ze blogerzy spotykają sie ze swoimi fankami???No ale Święta Bożego Narodzenia za chwile więc …….życzę Panu Wesołego Pisania!

    • sksgoly pisze:

      Nie jestem blogerem proszę Pani – ja jestem ‚bandytą i chuliganem’, ‚polskim bandytą’ dodam dla jasności 😉
      Możliwe jest wszystko proszę Pani, dokładnie. Można chodzić po wodzie jeśli się wierzy!
      …ale że ja nie o chodzeniu po wodzie, a piciu alkoholu 😉
      …zresztą, już wystarczy temu milicjantowi który to kopiuje, moich wynurzeń. W kwestii formalnej napiszę maila 🙂
      Wesołych Świąt Bożego Narodzenia Życzę! 🙂 I oby się nam Nadzieja w sercach narodziła – tak jak np. w roku 1980…

Możliwość komentowania jest wyłączona.