Proste wnioski

Mój kolega podsyła mi linki z rosyjskimi filmami, tak jak ten z ‚Ładunek 200’ na przykład – czysta patologia patologii. Pisze do mnie kobieta z Wołgogradu ( dawniej Stalingrad ) – kurwa – ‚Wróg u bram’? Na szczęście tylko pisze, ale ja i tak znam te ruskie dziwki 😉

Znam też ruski język…No to w takim razie, by lekko się odtruć od tych bizantyjsko – mongolskich jazd, napiję się hiszpańskiej Rioja – tym razem półwytrawnej 🙂 Z wielkiego kielicha z grubego szkła. Na sen.

A Wam na Dobranoc wrzucam kolejny tekst, z wszystko mówiącego cyklu archiwum/reminiscencje ( czyli pokrótce: jebać lewaków! ), p.t. ‚Proste wnioski’. Cóż, zapraszam…a ja w to wino i w Prawdę 🙂 – In vino veritas wszak…

Tekst jest z września tego roku. Zapr:

 

Ludzie patrzą na mnie gdy biegnę w ciągu dnia, zdziwieni, ja zaś kątem oka patrzę na ładne kobiety, jeśli się jakieś nadarzą :). Poza tym, myślenie, wieczne rozkminy i czyszczenie umysłu, duszy – właśnie podczas tego biegu i wylewania potu w trakcie dźwigania. Po to to jest i też po to, by móc więcej od innych. Inni ćwiczą dla wyniku, ja jestem sportowym filozofem…Ale to tylko taka dygresja, gdyż jestem też filozofem przy whisky i przy kawie, nieważne…Nie o tym dziś…

Dziś przy obiedzie włączyłem na chwilę TVP Info i musiałem zaraz wyłączyć, gdyż to co podają na medialnej tacy, to już nawet nie jest Mc Donalds pseudo informacji – to są więzienne racje, dodatkowo podsycone jakąś manipulacyjną strychniną i dawkę bromu wyrwanych z kontekstu wypowiedzi, komentarzy, przedstawień własnych wizji rzeczywistości, tzn. po prostu kłamstw.

Media w Polsce to jest najgorsza trucizna i najgorszy rodzaj prostytucji, a ludzie podlący się tym kłamstwem, zasługują na to by obciąć im jaja maczetą. Są to ludzie najgorszego autoramentu, ludzkie odchody, szlam człowieczeństwa, popłuczyny po samych sobie. Dno. Dno dna!

Dziś z TVP Info, dowiedziałem się w ciągu 5 minut ( i to kurwa na niby takich konkretnych przykładach żywych ludzi o tym mówiących! ), jak zajebiście jest posłać dziecko w wieku 6 lat do szkoły! Jak kurwa pięknie się będzie rozwijać, pomnaża swoje szanse, jak ogólnie rajsko wyglądają prognozy na przyszłość takiego dzieciaka!

‚Pani Krysia’ mówi, że jej ‚Martynka’ uczy się czytać, pisać, itd…

Dzieł Lenina kurwa i zasad politycznej poprawności…Uczy się też ‚tolerancji’, ‚ideologii’ ‚gender’, postępu w sensie każdym…No nie, tego już mama ‚Martynki’ nie mówi…ale co z tego że nie mówi, skoro tak jest!

Chcą dzieci po to posłać wcześniej do ‚szkoły’, by je wcześniej zindoktrynować i wychować na małych kapusiów, takich jak Pawka Morozow sławetny.

Dzieciom chcą odebrać dzieciństwo i szanse na samodzielne myślenie, poza tym też szybciej wypchnąć z kraju na ostateczne wynarodowienie, tak by finalnie utworzyć kolejnego pariasa – niewolnika bez świadomości, za granicą i wykonującego prace najgorsze, mającego służyć obcym jako czeladź.

Tego nie mówią znowu, ale znowu tak jest, a nachalne pokazywanie ‚pozytywnych’ przykładów 6 latków w szkole, jest tym samym, czym obrzydliwe nakłanianie ludzi ( prośbą i groźbą! ) do płacenia abonamentu rtv, który przecież służy niewoleniu całego narodu i jego wyniszczeniu!

W taki sposób okupanci chcą załatwić każdą kwestię polskiej niezależności i wtłoczyć w głowy ludzi głupich, każdą najszkodliwszą ( a często zbrodniczą! ) ideę zniszczenia tego kraju!

Następnym info na Info, była reklama zachęcająca pracowników do donoszenia na milicję i do różnych agend neobolszewii, na swoich szefów, przełożonych, na kogokolwiek, kto używa ‚nielegalnego’ oprogramowania…Pawka Morozow w przekazie nie tyle najprostszym, co najprymitywniejszym, którego nie powstydziłby się sam Dzierżyński…I cóż z tego że mamy teraz ‚inne czasy’? Idioci neobolszewizmu z ‚polskich’ mediów i decydenci z drugiej targowicy, nie bawią się w zbyt wielką finezję – po prostu wbijają ludziom deprawację moralną do głów na siłę, ‚młotkiem’! Widać takie metody i środki, w pełni są adekwatne do kalibru ludzi o nich decydujących. No – żyjemy pod ‚rządami’ prostaków, buraków, ostatnich prymitywów – do tego jeszcze posiadających skłonności zbrodnicze i totalitarne!

Wystarczyło mi 5 minut ‚paczenia’ na telawizję, by się o tym znowu w sposób boleśnie irytujący przekonać.

Oni zatracili poczucie gruntu i kontakt z rzeczywistością. To nie skończy się już rozejściem po kościach, gdyż ludzie w Polsce naprawdę głodują i są upokarzani, a rozdźwięk pomiędzy prawdziwym życiem ulicy, a medialną tubą faszystowskiej junty antypolskiej, jest wręcz symboliczny!

…Piszę ‚faszystowskiej’

…Piszę ‚neobolszewickiej’

…A co to za różnica?

W końcu to i to czerwone, tak samo antypolskie, a tak się składa, że od stuleci walczymy z wrogami na te same dwa fronty – takoż i pozorna dwubiegunowość w nazewnictwie zagrożeń. W gruncie rzeczy i tak, koniec końców po prostu walczymy ze złem, ze złym. Tym jest cała faszystowska unia i tym też są pogrobowcy sowietów, dziś z tylnego siedzenia kierujący drugą targowicą Tuska, ‚Komorowskiego’ i reszty tych śmieci, odpadów.

Telawizja zaś i inne pierdolone media, są narzędziem zbrodni, służącym do mordowania polskiego narodu. Ich przekaz jest trucizną i splunięciem w twarz nam wszystkim. Wszyscy więc przedstawiciele tego gatunku medialnych kurew, powinni w Wolnej Polsce zawisnąć na gałęziach.

To tyle z prostych wniosków. Dobranoc Państwu…

Goły

Advertisements